Сьогодні переваги автомобілістів на боці легкосплавних дисків, які набагато практичніші, привабливіші за дизайном і колірними рішеннями. Литі диски мають низку переваг, проте є негативний момент: диск часто б’ється об бордюр, залишаючи на ньому подряпини, внаслідок чого псується вигляд колеса, погіршуються технічні характеристики, а також значно зменшується термін їхньої експлуатації.

Погано діють на диски і вуличні реагенти, наприклад сольові суміші взимку, які призводять до руйнування захисного шару дисків, залишаючи на ньому дрібні подряпини. Особливу увагу слід приділити кромці обода, яка дряпається об бордюри найбільше з решти.

Компанія WSP Italy застосовує технологію “No scratch” (диск без подряпин), за допомогою якої колесо ідеально сідає на посадочне місце, не маючи виступу від шини, диск при цьому не дряпається. Збільшення максимального навантаження (max load capacity) дисків WSP Italy дає змогу змінити опуклість спиці колісного диска, що дає змогу “заховати” її всередину, захищаючи тим самим від механічних пошкоджень. Удосконалення і посилення обода допомагає надійно фіксувати його з краєм покришки, створюючи тим самим додатковий захист, як колісного диска, так і шини від ударів, бордюрів і нерівностей дорожнього покриття. Лакофарбове покриття литих дисків WSP Italy має додатковий шар лаку, а отже – збільшено товщину захисного шару, що захищає поверхню колісного диска від пошкоджень.

disk-bez-tsarapin-3                  disk-bez-tsarapin-1

Undercut technology (технологія, що забезпечує міцність диска), Flow Forming (робить диск легким, без шкоди для міцності та ударної стійкості колеса), Powder Coating

(порошковий метод фарбування, який робить поверхню дисків стійкою до механічних пошкоджень і атмосферних впливів), технологія “No scratch” (диск без подряпин) – всі ці переваги створюють і позиціонують колісний диск ТМ WSP Italy як диск преміум якості.

Колісні диски WSP Italy володіють підвищеною міцністю, зносостійкі, не чинять додаткового навантаження на ходову частину автомобіля, під час їзди нерівним дорожнім покриттям не дряпаються, не гнуться, а також за всіма міжнародними стандартами і вимогами офіційно визнані надійними і безпечними.

Елена Белая